Voice over IP – belangrijkste voordelen

Bnontwerp

Je hebt een telefoon, een computer en je wilt geld besparen? Vandaag kunt u al kiezen voor Voice over IP (VoIP).

IP-telefonie wint snel aan vertrouwen en krijgt een grote acceptatie. In feite kiezen telefoonmaatschappijen nu al voor de voordelen van de technologie die het mogelijk maakt om een internetverbinding te bieden met goedkopere telefoontarieven. Voice over IP reseller worden en ontdek de voordelen die dit platform te bieden heeft.

Voice over IP reseller worden: Zend beeld en stem uit

Voice over IP voert de beeld- en spraakoverdracht volledig uit. En deze technologie kan nuttig zijn, zelfs voor administratieve eisen, zoals het houden van videoconferenties tussen bestuurders en managers, sollicitatiegesprekken met professionals die in andere steden wonen, en het bedienen van klanten die geïnteresseerd zijn in presentaties van uw dienst of product. Het enige wat u nodig heeft is een apparaat met geïntegreerd display!

Het integreert verschillende diensten

Vandaag de dag is het al mogelijk om spraak, beeld, SMS, e-mail te combineren – alles in één apparaat, met behulp van IP-technologie.

Om toegang te krijgen tot deze opties kunt u gebruik maken van het aanraakscherm en de service kan veelzijdiger en voordeliger zijn, aangezien uw operators deze functies kunnen gebruiken om contact te maken met klanten.

Bespaar op gesprekken

Voice over IP reseller worden en geniet van de besparingen die deze technologie voor uw bedrijf oplevert. Met behulp van het datanetwerk, dat al bekend staat als VoIP-telefonie, is het mogelijk om te bellen met alleen de gehuurde datafranchise, waardoor de telefoonkosten in uw bedrijf worden geminimaliseerd en, in het geval van uitbestede bedrijven, ook de service wordt verlaagt.

Voice over IP reseller worden: Diversifieert de service

Zoals we weten, integreert deze apparatuur verschillende diensten en diversifieert daarmee de dienstverlening. Als gevolg daarvan kan deze diversiteit de productiviteit van uw callcenter verhogen, dat indien nodig meer praktische contactalternatieven zal hebben.

Als de klant de telefoon niet opneemt, is het niet nodig om meerdere pogingen te doen totdat u hem kunt bereiken. Het enige wat u hoeft te doen is een e-mail of SMS te sturen, met dezelfde apparatuur, om het eerste contact met die klant te maken.